9 صفر 1443

بیانیه سطح توافق خدمات

بیانیه سطح توافق خدمات

توافقنامه سطح خدمات آموزش و پرورش استان گیلان

1-مقدمه
بدینوسیله بیانیه سطح توافق خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به شرح ذیل جهت آگاهی و بهره برداری ایفاد می گردد:

2-هدف
هدف از توافقنامه سطح خدمات این است که در راستای توجه به اصل مشتری مداری و به منظور ارائه با کیفیت خدمات توسط" اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان"، کیفیت تحویل خدمت مذکور به ارباب رجوع  مورد توافق قرار گیرد.

3-مسئولیت
اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان موافقت می کند که خدمت مذکور را به ترتیب زیر ارائه دهد:
1. این تارنما امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق مراجعه به بخش سامانه پاسخگویی به شکایات در منوی سمت چپ و ارتباط با مدیرکل محترم از منوی سامانه های الکترونیکی دارد.
2.گزینه میز خدمت ، برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
3.دسترسی به تارنمای معاونت ها و حوزه ها از طریق گزینه سایت های زیرمجموعه امکان پذیر است.
 
4. آخرین اخبار آموزش و پرورش استان همواره از طریق این تارنما قابل پیگیری است.
 
5. امکان جستجوی اخبار از طریق گزینه جستجو در قسمت نوار منوی تارنما وجود دارد.
 
6. برای ارتباط با روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان می توانید از بخش تماس با ما اقدام فرمائید.
 
7. این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
4
- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

خدمات:سامانه وزارت آموزش و پرورش
مدارک لازم برای دریافت خدمت: مدارک هویتی
مدت زمان انجام خدمت: طی سال تحصیلی
تعداد مرتبه مراجعه حضوری: حضور فیزیکی نیاز نمی باشد
زمان دسترسی به خدمت: ساعات اداری
استعلام (فرآیندهای مشترک بین دستگاهی): -

5-هزینه ها و پرداخت ها
ارائه خدمت به صورت رایگان می باشد.

6-دوره عملکرد
این توافقنامه سطح خدمت تا زمانی که اصلاحیه آن صادر نگردیده، تحت امضای "مدیر کل"، اعتبار دارد.

7- خاتمه توافقنامه
چنانچه به تشخیص مدیر کل و مقام مسئول، ضرورت خاتمه توافقنامه مد نظر قرار گرفت، با اطلاع قبلی موضوع خاتمه موافقتنامه اعلام می گردد.