17 شوال 1443
ارائه مدل مناسب نظام تربیت معلم ایران بر اساس مبانی نظری و متن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش
چکیده اقدام پژوهشی های منتخب هفته پژوهش 1398
ارزشیابی آیین نامه پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی
طراحی و اعتبار بخشی چارچوب نظری ارزشیابی شایستگی محور
طراحی و اعتبارسنجی مقولههای اخلاقی حرفهای معلمین با تأکید بر تجارب جهانی و اسناد تحولی
بررسی رویکرد مناسب تربیت دینی در دوره ی ابتدایی
استخراج و صورت بندی اصول زیبایی شناختی تربیت برگرفته از مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
بررسی شاخص های اخلاق معلمی در نظام ارزشیابی معلمان با مبانی فلسفس تحول آموزش و پرورش
مقالات بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم
تبیین مفهوم هویت در سند تحول بنیادین