10 ربیع‌الاول 1443

میلاد امام حسن عسکری

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ تا ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ مشاهده
فضا و ماهواره

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته فضایی و آشنایی دانش آموزان با دست آوردهای این علم انجمن معلمان فیزیک ، پژوهش سرا و بنیاد نخبگان استان وبینار استانی آشنایی با فضا و دست آوردهای فضایی و نقش ماهواره ها در زندگی بشر را برگزار می نماید.

 

این وبینار ویژه دانش آموزان و همکاران فرهنگی سراسر استان و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

 

زمان برگزاری : چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۵ عصر ( لینک وبینار از ۱ ساعت قبل از برگزاری آماده تست ورود است )

مدرس: آقای مهندس نوروزی

مهلت ثبت نام تا پیش از ساعت ۲۲ روز سه شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۹

رفیت کارگاه ۴۰۰ نفر می باشد.

برای شرکت کنندگان در وبینار گواهی شرکت در کارگاه صادر می شود.

متقاضیان از طریق لینک http://nabavi.onlineforms.ir/Forms/39723  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک وبینار:  http://87.107.144.69/workshop3/

لینک دانلود نرم افزار adobe connect نسخه موبایل ها و تبلت های اندروید از گوگل پلی:

https://www.adobeconnect.ir/APK/www.adobeconnect.ir.mobile.Last.Ver.apk

لینک دانلود نرم افزار adobe connect نسخه موبایل و تبلت آیفون از اپ استور:

https://itunes.apple.com/us/app/adobe-connect-mobile/id430437503?mt=8

لینک دانلود نرم ازفزار adobe connect  نسخه لب تاب و کامپیوتر برای ویندوز:

https://www.adobeconnect.ir/go/adobeconnect_9_addin_win

لینک دانلود نرم افزار Flash ویژه کامپیوتر برای پخش فایل های صدا و تصویر در محیط نرم افزار adobe connect:

https://www.adobeconnect.ir/zip/Adobe.Flash.Player.Last.Ver_www.adobeconnect.ir.zip

راه های ارتباطی:

وب سایت:     psi 1.ir

ایمیل:       pjilam97@gmail.com

کانال شاد:   https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97

کانال ایتا:     https://eitaa.com/pjilam97

کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97

کانال وات ساپ :  https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh

اینستاگرام:  pjilam97

ثبت نام وبینار دانش آموزی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام

----------------------------------------------------
نام کاربری ( username - Your Login ) : کد ملی شما
رمز ورود ( password - Your Password ) : شماره موبایل شما
---------------------------------------------------
وب سایت پژوهش سرا: psi1.ir
ایمیل پژوهش سرا: pjilam97@gmail.com
کانال پژوهش سرا در شاد:
https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97

کانال پژوهش سرا در ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال پژوهش سرا در وات ساپ:
https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F1

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ تا ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ مشاهده
اطلاعیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان دومین دوره ی انتخاب کتاب برتر آموزش و پرورش استان ایلام با هدف افزایش انگیزه ی فرهنگیان مؤلّف، گسترش فرهنگ پژوهش و نمایاندن آثار فرهنگیان، توسط گروه تحقیق و پژوهش اداره ی کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار می شود.

تمامی معلمان، کارکنان اداری آموزش و پرورش و دانشجومعلمان می توانند نسخه ای از اثر خود را با شرایط ذیل این اطلاعیه ارسال نمایند. دبیرخانه پس از داوری، از آثار برتر تقدیر به عمل آورده و کلیه ی آثار دریافتی را در نمایشگاه استانی هفته ی پژوهش در آذر ماه سال جاری به نمایش می گذارد.

در ضمن، فراخوان دومین  دوره ی انتخاب کتاب برتر آموزش و پرورش استان ایلام علاوه بر اینکه در بخش اطّلاعیه ­های پورتال اداره ی کل آموزش و پرورش و معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان ایلام به نشانی ilam.medu.ir  قابل دریافت است، به شکل بخشنامه به کلیه ی مدارس استان ایلام ارسال می گردد.

شرایط شرکت در فراخوان:

  • کتاب هایی که از سال 1395 تاکنون به چاپ رسیده اند می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
  • از ارسال کتاب های کمک درسی خودداری گردد.
  • کتاب های دریافتی برگشت داده نخواهند شد و برای استفاده ی عموم در بخش کتابخانه ی پژوهشکده ی تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان ایلام نگهداری می شوند.

راهنمای ارسال کتاب: 

  • شرکت ­کنندگان، کتاب های خود را شخصاً یا توسّط رابطان پژوهشی در شهرستان ­ها و مناطق، به دبیرخانه ی انتخاب پایان ­نامه ی برتر در گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش ایلام تحویل نمایند.
  • مهلت ارسال کتاب تا پایان مهر ماه 1399می باشد.
  • در هفته ی پژوهش به نفرات اوّل تا سوّم علاوه بر گواهی کتاب برگزیده به ترتیب مبلغ پانزده  ده و پنج میلیون ریال وجه نقد و به بقیه ی شرکت­ کنندگان لوح تقدیر اهدا می گردد.
  • دبیرخانه ی فراخوان دومین دوره ی انتخاب کتاب برتر در ساعات اداری از طریق تلفن 08433337140 آماده ی پاسخگویی به پرسش های همکاران است.

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ تا ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ مشاهده
اطلاعیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام پنجمین دوره ی انتخاب پایان نامه ی برتر آموزش و پرورش استان ایلام با هدف استفاده ا از اطلاعات علمی- آموزشی رساله ها و پایان نامه ها ی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی، توسط گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار می شود.

تمامی معلّمان و کارکنان اداری می توانند نسخه ای از رساله یا پایان نامه ی خود با شرایط ذیل این اطلاعیه را ارسال نمایند. دبیرخانه پس از داوری، از آثار برتر تقدیر به عمل آورده و رساله و پایان نامه ی برتر را برای شرکت در رقابت انتخاب رساله ها  و پایان نامه های برتر سال وزارت آموزش و پرورش به پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش ارسال می کند.

 در ضمن، اطلاعیه فراخوان انتخاب پایان نامه ی برتر به همراه فرم مخصوص علاوه بر این که  در بخش اطلاعیه های پورتال اداره کل آموزش و پرورش و معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان ایلام به نشانی  ilam.medu.ir   قابل دریافت است به شکل بخشنامه به کلیه مدارس استان ایلام ارسال می گردد.

  • شرایط شرکت در فراخوان:
  • تنها معلّمانی که در سال 1398 و نیمه ی اولّ سال 1399 از از رساله، پایان نامه  خود دفاع کرده باشند می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
  •  موضوع رساله یا پایان نامه آزاد می باشد.
  • از ارسال  آثاری که در دوره های پیشین این فراخوان شرکت نموده اند خودداری گردد.
  •  آثار دریافتی برگشت داده نخواهند شد  و برای استفاده ی عموم در بخش مراجع پژوهشکده  تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان ایلام نگه داری می شوند.
  • در هفته پژوهش به نفرات اول تا سوم علاوه بر گواهی پایان نامه و رساله برگزیده به ترتیب مبلغ پانزده،ده و پنج میلیون ریال وجه نقد و به بقیه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا می گردد.

راهنمای ارسال مدارک:

  • نسخه کاغذی صحافی شده از رساله یا پایان نامه همراه با فایل آن با فرمت های word,pdf باشد.
  • فرم مخصوص انتخاب رساله یا پایان نامه ،تکمیل و همراه پایان نامه ،رساله تحویل گردد .
  • شرکت کنندگان،مدارک خود را شخصاً یا توسط رابطان پژوهشی در شهرستان ها و مناطق ،به دبیر خانه انتخاب پایان نامه برتر در گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تحویل نمایند.
  • مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ماه 1399 می باشد.

شیوه ارزیابی رساله یا پایان نامه های ارسالی:

  • داوری رساله ها و پایان نامه ها طبق کاربرگ ارزشیابی پایان نامه ی مطالعات آموزش وپرورش صورت می گیرد.
  • به هر مقاله مستخرج از پایان نامه که در مجلات معتبر علمی پژوهشی یا علمی – ترویجی به چاپ رسیده به ترتیب به چاپ رسیده به ترتیب ده یا هفت امتیاز تعلق می گیرد.
  • از همه شرکت کنندگان با اهدای لوح ،تقدیر می گردد.
  • دبیرخانه انتخاب رساله ،پایان نامه برتر در ساعات اداری از طریق تلفن 08433337140 آماده ی پاسخ گویی به پرسش های همکاران است.

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ تا ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ مشاهده
اطلاعیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام،در راستای پیشگیری و کنترل بیماری های تنفسی به ویژه ویروس کرونا و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان استان، به استناد نامه شماره 224417 تاریخ 04/12/98 ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس وزارت متبوع، دوره ی آموزشی " پیشگیری از بیماری های تنفسی حاد " با کد 99506759    به مدت 8 ساعت با ویژگی تخصصی شغلی به شیوه ی الکترونیکی برای کلیه ی فرهنگیان سطح استان در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. افراد متقاضی با توجه به توضیحات ارائه شده در دوره جهت ثبت نام اقدام نمایند.
توضیحات :
1-  متقاضیان شرکت در دوره می بایست از تاریخ 11/12/98 لغایت 18/12/98 به سامانه جامع آموزش و یادگیری فرهنگیان به آدرسltms.medu.ir  قسمت ثبت نام در دوره ها، مراجعه نموده و در کلاس مربوط به شهرستان/ منطقه محل خدمت خود ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مذکور، امکان ثبت نام وجود ندارد.

2- فایلpdf  منبع آموزشی دوره  در قسمت دوره های ثبت نام شده (  ورود به کلاس - محتوای دوره ) قابل مشاهده و دانلود است. ضمناً  در سایت اطلاع رسانی اداره کل متبوع به آدرس http://ilam.medu.ir قسمت اطلاعیه ها نیز قابل دریافت می باشند.
3-  برای دوره ی  مذکور فقط یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که شرط قبولی و صدور گواهی نامه پایان دوره ،کسب حداقل نمره 12   می باشد .
4- برنامه ی زمان بندی آزمون دوره به شرح جدول زیر می باشد:

 

5-  سئوالات آزمون دوره به صورت تستی چندگزینه ای و به شیوه تصادفی توسط سامانه از بانک سئوالات دوره برای هر فراگیر انتخاب می شود.
6- آزمون پایان دوره شامل 20 سئوال و زمان پاسخگویی20 دقیقه می باشد.
7-آزمون نمره منفی ندارد.
8-فراگیران دوره جهت اخذ پاسخ سئوالات احتمالی، با کارشناس محترم آموزش نیروی انسانی شهرستان/  منطقه محل خدمت خود تماس حاصل نمایند.

**جهت دانلود منابع اینجا کلیلک کنید.

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ تا ۱۴۱۰/۰۵/۲۲ مشاهده
اطلاعیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام،در راستای دانش افزایی و ارتقاء سطح علمی همکاران محترم فرهنگی و به استناد مصوبات جلسه مورخ 10/10/98 کارگروه توسعه مدیریت اداره کل متبوع، دوره های آموزشی زیر به شیوه ی الکترونیکی برای کلیه ی فرهنگیان سطح استان در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. افراد متقاضی می توانند با توجه به توضیحات ارائه شده در دوره ها ثبت نام نمایند.

عناوین دوره ها :
الف ) حمایت از کالای ایرانی با کد : 99506585 به مدت 16 ساعت با ویژگی عمومی                       دانلودمحتوا
ب ) ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد با کد : 91702123 به مدت 6 ساعت با ویژگی عمومی       دانلود محتوا


توضیحات :
1-  متقاضیان شرکت در دوره ها می بایست از تاریخ 26/11/98 لغایت 04/12/98 به سامانه جامع آموزش و یادگیری فرهنگیان به آدرسhttp://ilam.medu.ir  قسمت ثبت نام در دوره ها، مراجعه نموده و در هر دو دوره در کلاس مربوط به شهرستان/ منطقه محل خدمت خود ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مذکور، امکان ثبت نام وجود ندارد.

2- با توجه به اینکه دوره حمایت از کالای ایرانی با کد : 99506585  در اردیبهشت ماه سال جاری از سوی وزارت متبوع به صورت الکترونیکی برگزار گردید، ثبت نام این دوره برای افرادی فعال خواهد شد که قبلاً درآن شرکت نکرده و یا نمره حد نصاب قبولی را کسب نکرده باشند.

3- همکارانی که در سال تحصیلی جاری در دوره های ضمن خدمت حضوری آموزش و پرورش و یا دوره های برون سازمانی اعم از حضوری   و الکترونیکی شرکت کرده و هنوز گواهی نامه پایان دوره در سامانه ltms برایشان ثبت نشده دقت نمایند که دوره های گذرانده از اول فروردین 98    تا کنون با احتساب دوره های ثبت نشده از سقف مجاز تجاوز نکند و سپس در صورتی که میزان ساعات کافی در اختیار داشتند نسبت به ثبت نام در دوره های الکترونیکی اقدام نمایند. در غیر این صورت مسئولیت عدم ثبت دوره های حضوری و برون سازمانی متوجه فراگیر خواهد بود.

4-  پس از ثبت نام جهت حصول اطمینان ، به قسمت دوره های ثبت نام شده مراجعه شود. در صورت مشاهده عناوین هر دو دوره ، ثبت نام با موفقیت انجام شده است.

5-کلیه ی کارکنان آموزشی و اداری شاغل در سطح استان می توانند در دوره ها ثبت نام نمایند (به شرطی که قبلاً این دوره ها را نگذرانده باشند.)

6- فایلpdf  منبع آموزشی دوره  ها در قسمت دوره های ثبت نام شده (  ورود به کلاس - محتوای دوره ) قابل مشاهده و دانلود است. ضمناً  در سایت اطلاع رسانی اداره کل متبوع به آدرس http://ilam.medu.ir قسمت اطلاعیه ها نیز قابل دریافت می باشند.
7-  برای هر دوره فقط یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که شرط قبولی و صدور گواهی نامه پایان دوره ،کسب حداقل نمره 12 می باشد .
8- برنامه ی زمان بندی آزمون دوره ها به شرح جدول زیر می باشد:

9-  سئوالات آزمون هر دوره به صورت تستی چندگزینه ای و به شیوه تصادفی توسط سامانه از بانک سئوالات دوره برای هر فراگیر انتخاب می شود.
10- آزمون پایان هر دوره شامل 20 سئوال و زمان پاسخگویی20 دقیقه می باشد.
11-آزمون نمره منفی ندارد.
12-شرکت در پرسش و پاسخ و بحث و گفتگو ، اختیاری است و امتیاز خاصی ندارد. ملاک صدور گواهی نامه ، صرفاً موفقیت در آزمون پایان دوره  می باشد. 
13-فراگیران دوره ها جهت اخذ پاسخ سئوالات احتمالی، صرفاً با کارشناس محترم آموزش نیروی انسانی شهرستان/  منطقه محل خدمت خود تماس حاصل نمایند.


 

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ تا ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ مشاهده
اطلاعیه

در راستای دانش افزایی و ارتقاء سطح علمی همکاران محترم فرهنگی و به استناد مصوبات جلسه مورخ 10/10/98 کارگروه توسعه مدیریت اداره کل متبوع، دوره های آموزشی زیر به شیوه ی الکترونیکی برای کلیه ی فرهنگیان سطح استان در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

عناوین دوره ها :
الف ) مهارت های زندگی با کد : 91301817 به مدت 24 ساعت با ویژگی تخصصی

*دانلود منبع مهارت های زندگی


ب ) مهارت های حرفه ای و اداری کار با رایانه با کد : 92003079  به مدت 22 ساعت با ویژگی عمومی

*دانلود منبع مهارت های حرفه ای و اداری کار با رایانه

*فایل 1

*فایل 2

*فایل 3

 

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ تا ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ مشاهده
جدول زمان بندی مصاحبه معرفی شوندگان استخدامی (ماده 28) سال 1398سهمیه خدمتی استان ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام،جدول زمان بندی مصاحبه معرفی شوندگان استخدامی (ماده 28) سال 1398 سهمیه خدمتی استان ایلام اعلام شد.

برنامه زمان بندی و مصاحبه ماده (28) بهمن 98 پردیس امام جعفر صادق (ع)

تعداد

رشته

روز پذیرش و معرفی به پزشک

روز مصاحبه

 

25

آموزگار ابتدایی22/کامپیوتر 3

چهارشنبه1398/11/02

ساعت 8 تا 12 و جاماندگان روز شنبه 1398/11/05 از ساعت 8 تا 12

صبح شنبه 1398/11/05

مختص مصاحبه رشته های کامپیوتر و ابتدایی

"الف "تا پایان "ع"(22نفر)

ظهر شنبه 1398/11/05از مختص مصاحبه رشته ابتدایی

23

آموزگار ابتدایی16/آموزگار استثنایی2/ طراحی و دوخت 5نفر

چهار شنبه 1398/11/02 ساعت 8 تا 12 و جاماندگان روز شنبه 1398/11/05از ساعت 8 تا 12

صبح یکشنبه 1398/11/06مختص مصاحبه رشته های طراحی دوخت ،آموزگار استثنایی و آموزگار ابتدایی

ابتدایی از "ف" تا "ی" (16 نفر)

ظهر یکشنبه 1398/11/06 مختص مصاحبه رشته آموزگار ابتدایی

-

26

تربیت بدنی(13نفر) ریاضی(8نفر) مشاوره(5نفر)

یکشنبه 1398/11/06 از ساعت 8 الی 12

صبح دوشنبه 1398/11/07 مختص مصاحبه رشته ی تربیت بدنی

-

ظهر دوشنبه 1398/11/07 مختص مصاحبه رشته های ریاضی و مشاوره

-

26

انگلیسی5/زیست2/هنر8/حرفه و فن3/امور تربیتی 8 نفر

دوشنبه 1398/11/07 از ساعت 8 الی 12

صبح سه شنبه 1398/11/08 مختص مصاحبه رشته های انگلیسی و هنر

-

ظهر سه شنبه 1398/11/08 مختص مصاحبه رشته های زیست و امور تربیتی

-

 

 

جدول زمان بندی مصاحبه از معرفی شدگان آزمون استخدامی (ماده 28) سال 1398 سهمیه استخدامی استان ایلام پردیس شهید مدرس

ایام هفته

تاریخ

رشته تحصیلی

جمع

شنبه

1398/11/05

تربیت بدنی (18)کامپیوتر (3) زیست شناسی (4)

25

یک شنبه

1398/11/06

آموزگار ابتدایی(9)-مربی امور تربیتی (10)-کار و فناوری(2) مراقبت سلامت(3)

24

دوشنبه

1398/11/07

مشاوره (7)-معارف اسلامی (11)حسابداری (3)- ادبیات فارسی (6)

27

سه شنبه

139811/08

ریاضی (7)-عربی(5)-ماشین های کشاورزی(3)مکانیک خودرو (3)- هنر (5) علوم اجتماعی (3)

26

پنج شنبه

1398/11/10

جامانده

102

 

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ تا ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ مشاهده
اطلاعیه زمانبندی تحویل مدارک و مستندات قبول شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول استخدام پیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام ،شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:زمانبندی تحویل مدارک و مستندات معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان ایلام اعلام گردید.

شیروانی ادامه داد: تدابیر و برنامه زمانبندی برای کنترل مدارک و مستندات ،تطبیق قوانین و مقررات با وضعیت داوطلبان اتخاذ گردیده است .

وی افزود :معرفی شدگان مرحله اول ضمن درست داشتن مدارک خواسته شده از روز یک شنبه مورخ 22 دی ماه 1398 تا روز سه شنبه مورخ 24 دی ماه 98 برابر تقویم زمانی و به تفکیک رشته از ساع 9 الی 16 عصر باید به ساختمان شماره 2 اداره کل آموزش و پرورش –سالن گروه های آموزشی مراجعه نمایند .

شیروانی در پایان گفت:عدم مراجعه در مهلت زمان مقرر به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد و فرم مربوط به غائبیین تکمیل خواهد شد.

 

 

مدارک مورد نیاز:
1-یک عدد پوشه به رنگ قرمز همراه با گیره

2- پرینت کارنامه قبولی در آزمون استخدامی  دو نسخه- گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی لیسانس/ فوق لیسانس بر اساس مدرک تحصیلی مجاز( برابر کد اشتغال- محل انتخابی)  دونسخه کپی از آن .

3- اصل و کپی شناسنامه تمام صفحات در دو نسخه و همچنین  اصل و کپی کارت ملی و پایان خدمت ( ویژه آقایان) در دونسخه –

4-    6 قطعه عکس با زمینه سفید و تمام رخ در سال جاری( پشت نویسی شده)

5- فرم اطلاعات فردی( ویژه گزینش)  در دو نسخه

6- اصل معرفی نامه رسمی  و بروز از بنیاد شهید و امور ایثار گران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگران با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام-

7-  اصل معرفی نامه رسمی بروز از سازمان بهزستی استان برای معلولین خطاب به اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام-  

8- اصل و تصویر مدارک مشمولین حافظین قرآن درجه 1 تا 3 

9- اصل گواهی حضور در جبهه برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری ( رزمنده – فرزند رزمنده) –

10- اصل سوابق غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22/11/1357  به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است ( برای افرادی که می خواهند بدلیل افزایش سن از تقلیل شرایط سنی استفاده نمایند)

 10-فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان( برای افرادی متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان)  

مکان مراجعه: اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ساختمان 2 سالن گرو های آموزشی

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ تا ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ مشاهده
اطلاعیه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، اوّلین دوره ی انتخاب کتاب برتر آموزش و پرورش استان ایلام با هدف افزایش انگیزه ی فرهنگیان مؤلّف، گسترش فرهنگ پژوهش و نمایاندن آثار فرهنگیان، توسط گروه تحقیق و پژوهش اداره ی کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار می شود.

تمامی معلمان، کارکنان اداری آموزش و پرورش و دانشجومعلمان می توانند نسخه ای از اثر خود را با شرایط ذیل این اطلاعیه ارسال نمایند. دبیرخانه پس از داوری، از آثار برتر تقدیر به عمل آورده و کلیه ی آثار دریافتی را در نمایشگاه استانی هفته ی پژوهش در آذر ماه سال جاری به نمایش می گذارد.

در ضمن، فراخوان اوّلین دوره ی انتخاب کتاب برتر آموزش و پرورش استان ایلام علاوه بر اینکه در بخش اطّلاعیه ­های پورتال اداره ی کل آموزش و پرورش و معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان ایلام به نشانی ilam.medu.ir  قابل دریافت است، به شکل بخشنامه به کلیه ی مدارس استان ایلام ارسال می گردد.

شرایط شرکت در فراخوان:

  • کتاب هایی که از سال 1395 تاکنون به چاپ رسیده اند می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
  • از ارسال کتاب های کمک درسی خودداری گردد.
  • کتاب های دریافتی برگشت داده نخواهند شد و برای استفاده ی عموم در بخش کتابخانه ی پژوهشکده ی تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان ایلام نگهداری می شوند.

راهنمای ارسال کتاب: 

  • شرکت­ کنندگان، کتاب های خود را شخصاً یا توسّط رابطان پژوهشی در شهرستان ­ها و مناطق، به دبیرخانه ی انتخاب پایان ­نامه ی برتر در گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش ایلام تحویل نمایند.
  • مهلت ارسال کتاب تا پایان مهر ماه می باشد.
  • در هفته ی پژوهش به نفرات اوّل تا سوّم علاوه بر گواهی کتاب برگزیده به ترتیب مبلغ ده، پنج و چهار میلیون ریال وجه نقد و به بقیه ی شرکت­ کنندگان لوح تقدیر اهدا می گردد.
  • دبیرخانه ی فراخوان اوّلین دوره ی انتخاب کتاب برتر در ساعات اداری از طریق تلفن 08433337140 و نیز شماره همراه 09187268208 آماده ی پاسخگویی به پرسش های همکاران است.

  •   تاریخ نمایش از ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ تا ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مشاهده