پورتال مركز اطلاع رساني وروابط عمومي
کدمطلب: H2rQdPTt     تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۱۶:۰۳:۱۳      تعداد بازديد اين صفحه:  ۲۶۱۵۲
طي حكمي از سوي و زيرآموزش و پرورش:

سرپرست معاونت آموزش ابتدايي منصوب شد

طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش، دكتر رضوان حكيم زاده، سرپرست معاونت آموزش ابتدايي اين وزارتخانه شد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، در متن حكم دكتر فخرالدين دانش آشتياني آمده است:

خواهر گرامي  

سركار خانم دكتر رضوان حكيم زاده 

سلام عليكم

باتوجه به تعهد، تخصص، سوابق مديريتي و تجربيات ارزشمند سركار عالي در زمينه برنامه ريزي امورآموزشي، به موجب اين ابلاغ به سمت « سرپرست معاونت آموزش ابتدايي» منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند بزرگ،  مدنظر قرار دادن  اسناد بالادستي  و در چارچوب سياست ها و برنامه هاي اعلامي اينجانب به مجلس شوراي اسلامي، در جهت تحقق اهداف عاليه  نظام جمهوري اسلامي ايران در امر پرورش و آموزش دانش آموزان عزيز ايران اسلامي موفق و مؤيد باشيد.

براساس اين گزارش، بخشي از سوابق علمي دكتر حكيم زاده به شرح زيراست:

-فارغ التحصيل دوره كارشناسي علوم تربيتي از دانشگاه الزهرا (سلام ا... عليها ).

-فارغ التحصيل دوره كارشناسي ارشد برنامه ريزي درسي از دانشگاه علامه طباطبايي.

-فارغ التحصيل دوره دكتراي برنامه ريزي درسي از دانشگاه تربيت معلم تهران .

اين گزارش مي افزايد: دكتر حكيم زاده در كارنامه  اجرايي و تدريس خود،  تدريس دردوره ابتدايي و راهنمايي ،كارشناس مسئول مشاوره و راهنمايي درمركز مشاوره دانشجويي دانشگاه تهران ، عضو هيات علمي دانشكده علوم تربيتي و روان شناسي دانشگاه تهران،  معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي  دانشكده روانشناسي  و علوم تربيتي دانشگاه تهران ، معاون تحصيلات تكميلي و آموزشي كميسيون علوم اجتماعي و رفتاري دانشگاه تهران و ... را دارد.

در اين گزارش آمده است: دكتر حكيم زاده با رتبه علمي دانشياري، داراي تاليفات متعدد علمي پژوهشي در زمينه تعليم و تربيت  اسلامي است كه عناوين برخي از اين تاليفات شامل؛ بررسي مباني فلسفي برنامه آموزش جهاني و مقايسه آن با مباني فلسفي نظام تعليم وتربيت جمهوري اسلامي ايران، نقد ديدگاه پست مدرنيسم در برنامه درسي با شاخص هاي مباني فلسفي تربيت اسلامي،  مقايسه تطبيقي ارزش اخلاقي در پراگماتيسم و اسلام و پيامدهاي هريك در آموزش، تحليل محتواي كتاب هاي درسي در ارتباط با معرفي ابعاد متعدد شخصيت امام خميني (ره)، تحليل محتواي كتاب هاي درسي دوره راهنمايي با توجه به مسايل و مباحث روز جهاني در حوزه  برنامه هاي درسي، بررسي تطبيقي نظام ارزيابي كيفيت برنامه درسي تربيت معلم دركشورهاي كره جنوبي، انگلستان و ايران، مقايسه احساس تعلق به مدرسه، انگيزه ي پيشرفت تحصيلي و پيشرفت تحصيلي در ميان دانش آموزان مدارس هوشمند، ميزان آماده سازي معلمان درخصوص تغيير برنامه هاي درسي دوره ابتدايي تحصيلي، بررسي تطبيقي برنامه هاي ارتقاي صلاحيت هاي حرفه اي معلمان در ايران و ژاپن  و... مي باشد.

بر اساس اين گزارش، عضويت در شوراي مركزي پژوهش سازمان برنامه ريزي پژوهش درآموزش عالي، عضويت دركارگروه جذب اعضاي هيات علمي وزارت علوم با حكم شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضويت دركارگروه صلاحيت هاي عمومي هيات علمي دانشگاه تهران با حكم شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضويت در كميته تخصصي استعدادهاي درخشان و امور مربوط به بنياد ملي نخبگان در دانشگاه تهران نيز بخش ديگري از سوابق اجرايي دكتر حكيم زاده است.

شايان ذكر است؛ وي ده ها پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري را با موضوع آموزش و پرورش، راهنمايي و مشاوره كرده است.

نظرات

محمدرضا اکبری

باآرزوی موفقیت برای مقام عالی وزارت،جناب دانش آشتیانی وهمچنین سرکارخانم حکیم زاده درجهت پیشبرداهداف متعالی آموزش وپرورش ونظام جمهوری اسلامی ایران وآرزوی سربلندی وموفقیت برای دولت تدبیروامید.




دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط آموزش و پرورش در سایت منتشر خواهد شد «پیام‌هایی که شامل تهمت یا افترا باشدمنتشر نخواهد شد» پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد
آخرین اخبار
اخبار برگزیده
دیدگاه