18 محرم 1441

راهبرد مشارکت

      این سازمان مقررات صادره خود اعم از طرح ها، آیین نامه­ دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی خود را بر اساس اهمیت موضوع از طریق بخشهای پورتال استان مورد نقد و انتقاد و ... قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و بازبینی و انتشار اقدام می­نماید.

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “رسیدگی به شکایات” و سامانه “پیشنهادات و انتقادات” که تحت همین عنوان در پورتال اداره کل قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می‌توانند از طریق برنامه کاری “مدیران ”که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی استان قرار داده‌شده است، از زمانهای حضور و برنامه کاری مدیران مطلع شده و نسبت به تنظیم دیدار و ارائه درخواستهای خود اقدام نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس با  اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان درپورتال استان قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  اداره ارسال نمایند.

 

                 لطفا نظرات و پیشنهادات سازنده خود را برای ما ارسال فرمایید

                         نام و نام خانوادگی 

                                        ایمیل 

                                                       انتقادات و پیشنهادات